2016. január 17., vasárnap

Tizedik rész

Sziasztok! Meghoztam a tizedik részt! Remélem tetszeni fog! :D <3





Negyed óra alatt értünk ki az állomásra. Kifizettem a taxist és megindultam a váró felé. Mivel fél 7 van és az eső is esik, így hamar besötétedett. Megnéztem mikor indul vonatom Sprayspringbe ( itt laktam régen). Indulásig még volt negyed órám, így addig is felhívtam Ben bácsit, a nagybátyámat. Örült neki, hogy haza megyek, csak kicsit váratlanul érte a hír. Megígérte, hogy kijön elém az állomásra, hogy ne kelljen taxit hívnom. Elköszöntem tőle és megindultam a vonathoz, ami ebben a percben ért be. Beültem egy üres kabinba, táskáimat feldobáltam a tárolóba ( igen, dobtam hála farkas erőmnek), bedugtam fülembe fülesemet és elindítottam egyik kedvenc dalomat.





2 órán keresztül zötykölődtem, mire megérkeztem rég látott városomba. Leszállva a vonatról pár másodperc keresgélés után megláttam Ben bácsit, aki nagy mosollyal arcán integetett. Odafutottam hozzá ( persze, ahogy a bőröndökkel futni lehetett) és nyakába ugrottam.

- Úgy hiányoztál- sírtam el magam.

Jó újra látni, hisz rég találkoztunk utoljára. Már nagyon hiányzott márkás parfümjének illata.

- Te is nekem. Nah, had nézzelek- tolt el magától- mekkorát nőttél. És milyen gyönyörű lettél- könnyesedet be tekintete.
- Max 2 centit nőttem és egyáltalán nem változtam semmit- nevettem el magam.
- De, még gyönyörűbb lettél- ölelt még szorosabban magához.
- Jajj te érzelgős vénember- nevettem.
- Vénember mi?- nevetett fel "becézésemen".
- Nah, gyere induljunk. biztos elfáradtál az út alatt- fogta meg csomagjaimat és elindult egy hatalmas terepjáró felé.





- Lecserélted azt a cuki pirosat?- kérdeztem, miközben a csomagokat bedobáltuk hátra és kinyitotta nekem az anyós ülés ajtaját.





 - Igen. Muszáj volt- kezdett mesélni, majd beült mellé és elindultunk.
- Megvettem egy kisebb farmot nem messze a háztól. Sokszor vagyok ott, ha nem akad más dolgom. HA otthon berendezkedtél elvihetlek, ha akarod, és körbevezetlek.
- Oké.
- És lesz egy meglepetésem is- vigyorgott rám.
- Remélem nem egy újabb papagáj, mint a múltkor.
- Mi? Nem, dehogy. Most nem kockázatok.

2 évvel ezelőtt kaptam tőle egy papagájt. Azokban az években nagyon lázadó életet éltem és véletlenül felgyújtottam szegény állatot. Azóta nincs háziállatom.

- Oké- már vártam, vajon most mit találhatott ki.

10 perc alatt otthon is voltunk Gyorsan kipakoltam cuccaimat és lementem Ben-hez.

- Mi lenne, ha holnap mennénk inkább? Mindjárt fél 10. Világosban sokkal szebb- nézett fel rám az újság mögül.
- Oké. Akkor én most megyek aludni. Jó éjt- adtam cuppanós puszit arcára, majd felballagtam régi ismerős szobámba.


Felkaptam kikészített pizsimet és beballagtam a fürdőbe. Hajamat felkötöttem fejem tetejére, hogy ne legyen vizes és teleengedtem a kádat vízzel.




Telenyomtam dinnyés hab fürdővel, majd belemásztam. Kényelmesen elhelyezkedtem a gőzölgő vízben, és elvettem telefonomat a kád szélén levő törölközőről. Felléptem facebookra. Megnéztem mik történtek pár óra leforgása alatt. Pár értesítésen kívül nem sok dolog történt. Már kiléptem volna, mikor felugrott egy ablak. Megnéztem ki írt és válaszoltam is rá.





És be is csuktam a Facebookot. Kikapcsoltam az internetet és csak zenét kapcsoltam be hangulat zenének.





Telefonom visszaraktam a helyére és elnyúltam a kádban. Próbáltam kiüríteni agyamat, nem gondolni semmire és senkire. Addig áztattam magam, míg rácosra nem gyűrődött bőröm, majd megtörölköztem és felkaptam magamra egy köntöst, ami az ajtón lógott.





Visszaszambáztam szobámba és leültem az ágyra. Bekentem bőrömet cseresznye illatú test ápolóval, majd felkaptam pizsimet és beugrottam az ágyba.






Orromig felhúztam bolyhos takarómat és már aludtam is. Olyan hajnali 3 fele felriadtam.Mivel ne tudtam visszaaludni így felkaptam egy pulcsit és elindultam lefelé. Halkan lépdeltem, hogy Ben ne ébredjen fel. Becsuktam magam után az ajtót és elindultam. Lámpák sehol sem voltak, csak a hold fénye világított be mindent.




Nem messze a háztól volt egy erdő. Találtam egy utat, amin mentem. Nem volt hideg, de azért meleg sem. Lehetett érezni a lebegőben, hogy holnap telihold lesz. Kis séta után egy aranyos vízesés.





Leültem egy sziklára, levettem cipőmet és belelógattam a lábamat a vízbe.

- Szép ugye?- szólalt meg egy hang mellettem.
- Igen, gyönyörű.

Nem messze tőlem ült le egy farönkre. Arcát nem láttam, mert ahhoz sötét volt, de hangjából ítélve fiú volt. Nem szóltunk egymáshoz, csak hallgattuk a "csendet".

- Még nem láttalak erre ezelőtt- szólalt meg hirtelen.
- Csak látogatóba jöttem- válaszoltam tömören.
- Hogy kerültél ide?
- Nem tudtam aludni, és te?
- Én sem. Hogy találtál erre a helyre?
- A lábam erre hozott. Te?
- Szeretem ezt a helyet. Olyan megnyugtató és szép, főleg teliholdkor. Legendák szerint vonzza a természet feletti lényeket.
- Hiszel bennük?- kíváncsi voltam válaszára.
- Lehet hülyeség, de igen. Életem során sok mindennel találkoztam. Így igen.

Hajnali 5 fele elköszöntem a rejtélyes idegentől és visszaindultam a házhoz. Beosontam a szobámba, levettem pulcsimat meg cipőmet és bevetődtem az ágyba, majd ismét elnyomott az álom.




Ennyi lett volna a tizedik rész. Remélem tetszett. Következő rész hamarosan. Addig is Csók L xx

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Most megleptél. Régebben is olvastam tőled de ma megbizonyosodtam arról, hogy ezerszer jobban írsz, mint anno. Tetszik az, hogy titokzatos az idegen.
    Amit hiányolok az az, hogy több érzést is beleírhatnál pl. amikor hallottad, hogy valaki megszólít hajnalban. Persze ez csak egyéni vélemény, és semmiképp sem bántás csupan csak építő kritikának szántam! Eddig nekem teszik, várom a következő részt! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyra értékelem a véleményed, és ezentúl próbálok még több érzelmet belevinni. Köszönöm, hogy olvasod blogom,próbálok hamar új részt hozni :)

    VálaszTörlés