2016. augusztus 1., hétfő

2. évad Szereplők

Sziasztok! Meghoztam a második évad szereplőit! Ha újabb szereplők jönnének azt jelezni fogom! HA eddig tetszett a blog, akkor tarts velem a 2. évadnál is!!










Szereplők:

 

 

Derek Hale ( Tyler Hoechlin ):
/ Született béta vérfarkas /





,, Nem tudom, hogy mitől rettegek jobban. Attól, hogy újra látlak, vagy attól, hogy soha többé! "




Michelle Dwight ( Lucy Hale ): 
/ Született vérfarkas /





,, Végig tudtam, hogy hiba lesz, mégis megtettem! "




Scott McCall ( Tyler Posey ):
/ Harapott vérfarkas- igaz alfa /




,, Magad mögött kell hagynod a múltat, mielőtt továbbindulsz! "




Lydia Martin ( Holland Roden ):
/ Banshee/




,, Én mindig reménykedem. Tudom hiába, de mégis megteszem! "




Stiles Stilinski ( Dylen O'Brien ):
/ Átlagos ember /




,, Nem az a lényeg, hogy mit akarsz, hanem, hogy mennyire akarod! "




Jordan Parrish ( Ryan Kelley ):
/ Pokolkutya /




,, Ha tudtam volna, hogy akkor beszélek vele utoljára, valami jobbat találok ki! "




Ryan Dwight ( David Henrie ):
/ Harapott béta vérfarkas /




,, Szeretnék felébredni és megnyugodni, hogy ez az egész csak egy rettentően élethű álom volt! "




Liam Dunbar ( Dylen Sprayberry ):
/ Harapott béta vérfarkas /




,,Soha nem gondoltam, hogy vége lesz. De leginkább azt nem, hogy így fog véget érni! "




Cora Hale ( Adelaide Kane ):
/ Született vérfarkas /




,, Még, ha el is temetted a múltat, valamit mindig megőrzöl belőle! "




Theo Raeken ( Cody Christian )
/ Chimera /




,, Egyetlen döntés megváltoztathatja az életedet! "




Brett Talbot ( Cody Saintgnue ):
/ Született béta vérfarkas /




,, A múlt fájhat; elfuthatsz, vagy tanulhatsz belőle. A döntés a tiéd!  "




Hayden Romero ( Victoria moroles )
/ Harapott vérfarkas / 




,, Kockáztass! Nem tudhatod mi fog kisülni belőle! "





A szereplők többsége a Jeff Davis által rendezett Teen Wolf című filmből származnak!!!

2 megjegyzés: